Belarriprest 2.zatia behin-behineko izenburua

Amaia Bonoren pieza berriaren sorkuntza prozesuaren lehen urratsak
urriak 9tik 15era
Egoitzak - Mikorrizak

Mikorrizak: onddo eta sustraien arteko erlazio sinbiotikoaren izena erabiltzen duen programa honen bidez, AZALAk beste egitura lagun batzuk hartzen ditu beraien programen zati bat gure espazioan gara dezaten.

Emaria, laguntza programaren barne Garaionekin lankidetzan.

Emaria programak Vital fundazioaren laguntza jasotzen du.

(Itzultzaile neuronalarekin itzulitako testua)

Euskara ikasteko prozesuari buruz 2022an hasitako ikerketaren jarraipena da. Hasieran, lana autobiografikoa, definitzailea eta identitarioa izan zen. Oraingoan erronka haratago doa, gure helburua euskararen muga geografikoak haustea (Muga geografikoak metaforikoki eta literalki) eta hizkuntza honen oinarrizko nozioak jakin-mina duen orori hurbiltzea baita. Identitatea, hizkuntzarekiko jolasa eta audientziakiko konplizitatea izango dira lanaren ardatz nagusiak. Hannah Frances Whelan, Idoia Zabaleta eta Amaia Bono artisten/ikertzaileen artean sortutako sinergiak emango dio forma bide horri.

Hannah Frances Whelan. Europako Antzerki Arteetan lizentziatua Rose Bruford Collegen (Londres, 2003), antzezlan askotan parte hartu du interprete, antzerkigile (dramaturga) eta zuzendari gisa. Parasite Kolektiboko zuzendaria da 2012tik. Ikasketak amaitu ondoren, Zecora Ura Theatre bezalako konpainia britainiarrekin lan egin zuen. Network, GLYPT, New International Encounters (NIE) eta Unfinished Business. 2007-2009 artean Frantziako Au Brana Kultur Etxeko talde artistikoko kidea izan zen. 2011n, Nortasunaren Eszenifikazioari buruzko Masterra egin zuen Hannah-k Nafarroako Unibertsitatean. Identitate indibidual eta kulturalaren eszenaratzea etengabea da lilura- eta inspirazio-iturria.

Idoia Zabaleta. Koreografoa. Biologiako Fakultatean ekosistemetan eta populazioen dinamikan espezializatu zen. Dantza eta inprobisazio berriak ikasi zituen laurogeita hamarreko hamarkadan. 2000. urteaz geroztik, bere lana sortu zuen, hainbat jaialdi eta zirkuitotetn aurkeztua izanez. Beste artista askorekin elkarlan egin du geroztik eta 2008an Azala sorkuntza-gunea eraiki zuen Juan Gonzalezekin batera, bizi diren herrian bertan. 2023 an Tractora artisten kooperatibak bere ibilbidea sakonki arakatzen duen atzerabegirada bat eraikitzen du Foku_2 proiektuaren bitartez. Aldi berean Atoin erakutsi den Masaje Scanner obra berria ekoiztu du Foku textuinguruaren barne.

Amaia Bono Jiménez (Vitoria-Gasteiz, 1989) Arte Dramatikoko ikasketekin (TAE. Gasteiz), Praktika Eszenikoa eta Kultura Bisuala Masterra UCLMn, Generoan eta Ikasketa Kulturaletan aditua NUPen. Kultur Ekitaldien eta Espazioen Kudeaketako Masterra eta Gizarte Hezkuntzan graduatua UNEDen. Save the Children edo Amnesty International bezalako erakundeekin lankidetzan aritu da, besteak beste, arte eszenikoetatik gizartea eraldatzeko proiektuak koordinatuz. Gaur egun, ekoizpen/sorkuntza/ikerketa metodo konbentzionalak zalantzan jarriko dituzten lengoaia eszeniko berrien bilaketan jartzen du arreta.

Inplikatutako artistak/ikertzaileak: Hannah Frances Whelan, Idoia Zabaleta eta Amaia Bono

Irudiak eta laguntza teknikoa: Laura Glz. de Durana eta Sonia Estévez

Ekoizpena eta banaketa: Naike Bengoa

Kontzeptua: Amaia Bono

Proiektu hau laguntzen dituzten instituzioak: