LABEA, Eduardo Bonitok eta Isabel Ferreirak sortutako Arte eta Ekologia Laborategia da, hainbat kolaboratzaileren laguntzarekin, proiektu eta praktika artistiko eko-kontzienteak sortu, lagundu eta ikusarazteko. Labeak Antropozenoa ikertzen du, ikusizko kultura garaikidean agertzen den gertaera – Estetiko ere bai – Gisa, eta zuhaitzek etorkizuneko izaki gisa duten indar estetikoa eta politikoa aztertzen du.
AZALAko egoitzaren helburu nagusia da LABEA proiektuari buruzko kontzentrazio, hausnarketa eta idazketa gune bat izatea, 2021-2023an non gauden eta nora joan nahi dugun identifikatzea, eta dauden proiektuak lankidetzan aritzeko eta finantzatzeko aukerak identifikatzea. Gainera, Azala hobeto ezagutu nahi dugu, lurraldearekin elkarreragin handia duen kultura garaikideko espazio baten jardunbide egokien adibide gisa.
Eduardo Bonito, artista, ekoizlea eta kuradorea da. Gorputz, Irudi eta Mugimenduko Arteen Bienaleko eta Dança em Foco Jaialdiko zuzendaria da: arte eszenikoen gobernantzako ikertzailea Reshape europar proiektuarekin; Hello! Earth Danimarkako kolektiboaren sortzailea; Labea – Arte eta Ekologia Laborategiaren sortzaileetako bat. Artista eta enpresentzako orientazio-programetan lan egin zuen, besteak beste, Teatros del Canal 2018-2019; Graner – Mercat de les Flors 2017 – 2019; eta hainbat erakunderen aholkulari izan zen, hala nola Acción Cultural Española, ProHelvetia, Rolex Foundation, British Council, etab. Londresko garapen artistikorako agentziaren proiektuen kudeatzailea izan zen Artsadmin, Casa Nuvem gunearen sortzaileetako bat eta Rio de Janeiroko Panorama Jaialdiaren zuzendari artistikoa. Gaur egun, fit 2020 topaketak eta Brasil Secuestrado hitzaldi performatikoen programa antolatzen ari da. Arte Eszenikoak eta Harreman Publikoak ikasi zituen São Pauloko Unibertsitatean eta Performance Middlesexeko Unibertsitatean, Erresuma Batuan.
Isabel Ferreira, kulturako langilea, proiektu eta tramankuluen sortzailea eta komisario independentea da. Azken urteotan, praktika artistiko garaikideen eta ekologiaren arteko gurutzaketetan oinarritu du bere lana. DNA – Dantza Garaikidearen Jaialdiaren eta Composiciones políticas proiektuaren zuzendari artistikoa izan zen. Programa horrek jaialdiak eta erakusketak barne hartzen zituen, gorputza arlo politikoaren lurralde gisa ardatz hartuta, eta Rio de Janeiroko Casa Nuvem arte eta tekno-magia kolektiboen gunearen sortzaileetako bat izan zen; Hegoamerikako Dantza Sarearen koordinatzailea izan zen 2008 eta 2010 artean, eta arte bizien arloko zenbait egoitza eta lankidetza-proiekturen koordinatzaile eta ekoizlea. Artearen Historian graduatua, ikus entzunezko kulturan maisutasuna du. Gaur egun, FIT 2020 topaketak eta Brasil Secuestrado hitzaldi performatikoen programa antolatzen ari da.